Snart snart ska lilla jag till Thailand... :)

Jag åker ju till Thailand idag... Åker hemifrån klockan 1!...
Fan va tråkigt på planet!... Fast Musse och Emmy är ju me mej! :D Jag kommer inte blogga på den här bloggen jag bloggar på den här bloggen :))
Igår så växla jag mina pengar till bath :P Det känns som man har jätte mkt pengar bara för att jag har 9400 bath xD
Jag vill åka till Thailand men ändå inte för jag kommer sakna alla här hemma :(
Jag kommer typ ta med mej en skateboard :) XD Så jag har den med mej! :P <3
Jag kommer köpa fett mkt skate kläder och dans kläder!
Jag kommer ligga fett mkt efter mej dansen det suger!!! Fast jag tar igen efter Thailand! :P Jag klarar mej säkert... För er som inte vet så går jag på streetdance! xD
Det blit mkt bilder efter sen :P
Men men... Nu måste jag fixa mej :P
Pusss!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0