Starta!!

Hej Fanny här!! :)
Jag och bella har gjort ganska många bloggar och så men jag hoppas vi holler oss till den här för jag älskar namnet!! :D Min syrra Emmy kom på namnet på bloggen =D Tack Emmy!! :D Emmy har en blogg som heter www.somagic.blogg.se hon delar den bloggen med hennes bästa vänn Josefine (Musse) :P Och jag tänker fråga Musse om hon kan fixa våran design till bloggen för det är ju inte så kul att bara ha som vi har nu! Jag och Bella kan ju göra design men jag tycker att musse är bra på det och därför vill jag att hon ska göra lite på våran blogg om hon vill och kan ;) Ja juste... Vi som äger bloggen heter Fanny Ståhl (Jag) och Isabella Isaksson (Bella) och vi är systrar :) fast vi är inte direkt riktiga systrar om man säger så xD Vi har inte samma mamma eller pappa men hennes mamma och min pappa är förlovade =) Aa det va lite snabb fakta om oss :) Såklart kommer det mer under tiden :):)
HejDå! Be Twisted! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0